Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο Δήμος Δερύνειας δεν έτυχε καμίας ενημέρωσης από τα Ηνωμένα Εθνη παρόλες τις επανειλημμένες εκκλήσεις των τοπικών Αρχών προκειμένου να καθησυχάστούν οι πολίτες, οι οποίοι επικοινωνούσαν με το Δήμο για να ενημερωθεί για τις εκρήξεις που ξεκίνησαν από χθες.
Ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο Δερύνειας καλούν τον κόσμο να μην ανησυχεί από τις εκρήξεις, σημειώνοντας πως ο Δήμος θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προς όλα τα αρμόδια όργανα για τη μη ενημέρωσή του αναφορικά με τις βολές του τουρκικού κατοχικού στρατού.