Στόχο βομβιστών αποτέλεσε τα ξημερώματα το αυτοκίνητο του Κοινοτάρχη Κάτω Πύργου Κώστα Μιχαηλίδη.
Με εκρηκτικό μηχανισμό ο οποίος εξερράγη στις 4 τα ξημερώματα θέλησαν άγνωστοι να στείλουν το όποιο μήνυμα τους στον Κοινοτάρχη Κάτω Πύργου Κώστα Μιχαηλίδη. Ο ίδιος αφού πρώτα έδωσε κατάθεση στην αστυνομία, μίλησε στον Αντ1 και κατήγγειλε ότι πίσω από την βομβιστική επίθεση κρύβονται πολιτικά κίνητρα:
"Η κατάσταση είναι πολύ ανησυχητική, είναι καθαρά πολιτική αυτή η πράξη. Προσωπικά δεν έχω τίποτα με κανέναν. Είναι από τη θέση μου ως κοινοτάρχης που φαίνεται ότι κάποιοι ενοχλούνται. Στην κοινότητα επικρατεί μια κατάσταση που δεν ελέγχεται από κανέναν. Κάποιοι δημιουργούν ζημιές στην κοινότητα. Έστειλα επιστολή στον Αρχηγό Αστυνομίας. Δεν υπήρξε καμία απάντηση, καμία απολύτως ενέργεια, είμαστε ανοχύρωτη πολιτεία και η αστυνομία είναι απούσα".
Από τις πρώτες εξετάσεις της αστυνομίας προκύπτει ότι η κροτίδα που χρησιμοποιήθηκε ήταν τουρκικής προέλευσης. Προκάλεσε μεγάλες ζημιές τόσο στο όχημα όσο και στο γκαράζ όπου βρισκόταν σταθμευμένο. Αποκλείστηκε το ενδεχόμενο η έκρηξη να εντάσσεται στο πασχαλινό έθιμο των κροτίδων, αφού το σπίτι του Κοινοτάρχη είναι αρκετά μακριά από την εκκλησία και το σχολείο της Κοινότητας. Για τα πρώτα ευρήματα των αστυνομικών ερευνών μίλησε ο εκπρόσωπος τύπου των διωκτικών αρχών Ανδρέας Αγγελίδης: "Από την έκρηξη προκλήθηκαν ζημιές στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί οτιδήποτε από πλευράς του παραπονούμενου. Σίγουρα είναι κάτι το οποίο θα διερευνηθεί οι συνθήκες και τα αίτια που προκάλεσαν την έκρηξη στο αυτοκίνητο. Εξετάζεται το αδίκημα της προσπάθειας καταστροφής περιουσίας".
Την ώρα της έκρηξης ο Κοινοτάρχης Κώστας Μιχαηλίδης βρισκόταν στο σπίτι μαζί με την οικογένεια του.