Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Νέες προκλητικές δηλώσεις από την Άγκυρα για τα Ίμια, λίγες ώρες μετά τις υπερπτήσεις τουρκικών μαχητικών πάνω από τις βραχονησίδες ενώ ο Πάνος Καμμένος πετούσε στεφάνι με αφορμή τη συμπλήρωση 21 χρόνων από την τραγωδία με τους τρεις Έλληνες αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού.

Ο Αντιπρόεδρος της τουρκικής Κυβέρνησης Βεϊσί Καϊνάκ δήλωσε στο πρακτορείο Αναντολού ότι «δυστυχώς γίνεται μια προσπάθεια από την Ελλάδα να εκμεταλλευτεί τα Ίμια και κάποιες άλλες παρόμοιες βραχονησίδες, αλλά η Τουρκία δεν θα επιτρέψει ποτέ στην Ελλάδα να ανοίξει νέους χώρους εδώ».

Νωρίς το πρωί τουρκικά μαχητικά πραγματοποίησαν δέκα υπερπτήσεις πάνω από τις βραχονησίδες ενώ στην περιοχή βρισκόταν ο Πάνος Καμμένος για να αποτίσει φόρο τιμής τους αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού.

Τουρκικό μαχητικό πραγματοποίησε υπερπτήσεις στα Ιμια στις 07:43, στις 07:57 και στις 08:25 σε ύψος 25.000, 24.000 και 17.000 ποδών αντίστοιχα. Ακολούθησε υπερπτήση πάνω από την Καλόλιμνο στις 08:41 σε ύψος 24.000 ποδών. Το ίδιο χρονικό διάστημα (από τις 07:59 έως τις 08:28) δεύτερο τουρκικό F-16 προχωρούσε σε τέσσερις υπερπτήσεις στην ίδια περιοχή. 

Τα τουρκικά μαχητικά αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν από αεροσκάφη της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας.

Ο αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας της Ελλάδος, Δημήτρης Βίτσας μιλώντας στην εκπομπή "Καλημέρα Ελλάδα" είπε οτι οι Ένοπλες Δυνάμεις είναι πάντα έτοιμες σε ζητήματα κυριαρχίας.

Τούρκος ΥΠΑΜ : Δεν θέλουμε αύξηση έντασης με Ελλάδα αλλά δεν θα υποκύψουμε σε τετελεσμένα

Δεν θέλουμε να είμαστε η πλευρά που θα αυξήσει την ένταση με την Ελλάδα αλλά ούτε και θα υποκύψουμε σε τετελεσμένα, δήλωσε στη "Χουριέτ Ντέιλι Νιους" ο Τούρκος Υπουργός Άμυνας Φικρί Ισίκ.

Ο Υπουργός, ο οποίος έκανε τις δηλώσεις έπειτα από την κατάθεση στεφάνου στα Ίμια από τον Έλληνα Υπουργό Πάνο Καμένο, ανέφερε ότι “η Ελλάδα το τελευταίο διάστημα έχει αυξήσει τις παραβιάσεις της, μπορεί αυτά πότε πότε να είναι προβλήματα που πηγάζουν από την εσωτερική πολιτική της Ελλάδας. Αλλά αυτό δεν είναι κάτι καλό”. 

“Δεν πρέπει να αυξηθεί η ένταση μεταξύ των δύο χωρών. Η Ελλάδα είναι και γείτονάς μας και σύμμαχός μας στο ΝΑΤΟ. Έχουμε συμφωνίες συνεργασίας μεταξύ μας”, ανέφερε και πρόσθεσε: “Εμείς ως Τουρκία δεν θέλουμε ούτε να είμαστε η πλευρά που αυξάνει την ένταση ούτε και να υποκύψουμε σε τετελεσμένα. Πρέπει με διάλογο να λύσουμε τα προβλήματα. Δεν πρέπει να αυξηθεί η ένταση”. 

Βουλευτής ΑΚΡ: Μην παίζετε μαζί μας το παιχνίδι των Ιμίων, θα σας χτυπήσουμε 

Πιο προκλητικός ο βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος ΑΚΡ, μέλος της επιτροπής άμυνας Χουσεϊν Κοτζάμπιγίκ, ο οποίος μέσω twitter προειδοποιεί την Ελλάδα να μην παίζει το παιχίδι των Ιμίων γιατι θα κτυπήσουν.

Ο Τούρκος βουλευτής στο λογαριασμό του αναφέρει: “Το 1996 η πρωθυπουργός Τσιλέρ είχε δώσει εντολή για βύθιση των ελληνικών πλοίων στα Ίμια αλλά επειδή ο αρχηγός του ναυτικού τότε φοβήθηκε δεν εκτέλεσε τη διαταγή. Η κακομαθημένη συμπεριφορά των Ελλήνων στο Αιγαίο συνεχίζεται από τότε που αυτή η πολιτική οδηγία δεν εφαρμόστηκε. Αλλά οι Έλληνες πρέπει να ξέρουν ότι η Τουρκία δεν είναι η Τουρκία του 1996. Προειδοποιώ την Ελλάδα. Γλιτώσατε το 1996 εξαιτίας της δειλίας ενός στρατηγού. Μην παίζετε μαζί μας το παιχνίδι των Ιμίων, θα σας χτυπήσουμε”.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

 Image removed.

Image removed.

Image removed.