Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο δεκα-πεντάχρονος μαθητής που ξυλοκοπήθηκε από συμμαθητές του, με έντονα τα σημάδια της κακοποίησης, μίλησε αποκλειστικά στον Αντέννα. Η επίθεση και βαναυσότητα είπε, γυροφέρνουν συνεχώς στη μνήμη του.

Ο φόβος δεν λέει να φύγει.

Ο 15χρονος που ξυλοκοπήθηκε άγρια από συμμαθητές του, πήρε εξιτήριο από το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

Τον συναντήσαμε σε χωριό της επαρχίας Πάφου και μίλησε στην κάμερα του Αντέννα για τις εφιαλτικές στιγμές που έζησε.

Τα σημάδια στο πρόσωπό του έντονα.

Η επίθεση και η βαναυσότητα, όπως λέει, γυροφέρνουν συνεχώς στη μνήμη του.

Πέρασε δύσκολες στιγμές. Ανησυχεί για το μάτι του και αναμένει με αγωνία μια πιθανή δεύτερη εγχείριση.

Μας εκμυστηρεύτηκε ότι μίλησε με τους δύο συμμαθητές του απλά και τυπικά.

Όλα ξεκίνησαν από ένα παλιό αστείο, μια γελοία αφορμή, μας είπε.

Ο 15χρονος μπορεί να βγήκε από το νοσοκομείο για να συνεχίσει την θεραπεία του στο σπίτι, αλλά οι ψυχικές πληγές θα πάρουν καιρό να επουλωθούν, και ίσως να μην επουλωθούν ποτέ. Το σίγουρο είναι ότι το φετινό Πάσχα δύσκολα θα σβήσει από τη μνήμη του. Και θα κυριαρχεί σε αυτήν, όχι τόσο τα βίαια κτυπήματα που δέχτηκε από συμμαθητές του, αλλά ένα πελώριο "γιατί;"