Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Βεντέτα είναι πιθανό πως θα ξεσπάσει έπειτα από την αποτρόπαιη δολοφονία του 6χρονου στην Κομοτηνή από έναν 15χρονο.

Η μητέρα του άτυχου παιδιού ξεσπά και απειλεί με αντίποινα αναφέροντας [πως αν αφήσουν τον 15χρονο δράστη οι αστυνομικοί, εκείνη θα τον μαχαιρώσει.

«Η αδελφή του εξαφανίστηκε. Αυτό το παιδί, αν το αφήσουν οι αστυνόμοι, θα το μαχαιρώσω! Και θα το φέρω στην αστυνομία. Με τα χέρια μου. Έκαψαν την ψυχή μου. Να φάει ισόβια μέσα θέλω. Τα έκανε όλα μόνος του», δήλωσε στο site www.xronos.gr η Καδριέ Αμέτ Ογλού, η οποία αδυνατεί να πιστέψει ότι το 6χρονιο αγγελούδι της έπεσε θύμα στραγγαλισμού και βιασμού.

Η κηδεία του 6χρονου παιδιού, που «έφυγε» νωρίς θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη στις 15:00. Σήμερα η οικογένεια του θύματος πραγματοποίησε μοιρολόι κατά τα ισλαμικά θρησκευτικά έθιμα, με το σώμα του μικρού να βρίσκεται κάτω από ένα λευκό σεντόνι στο δωμάτιο των αντρών.

Δείτε βίντεο από το xronos.gr