Ιστορική χαρακτηρίζεται η σημερινή ημέρα για τη Βουλή των Αντιπροσώπων, αφού για πρώτη φορά από την ίδρυση της Κυπριακής Δημοκρατίας οι βουλευτές ψήφισαν ηλεκτρονικά, ωστόσο με μικροπροβλήματα.
Η πρώτη προσπάθεια των βουλευτών κατέληξε σε αποτυχία αφού το σύστημα δεν αναγνώριζε τον αριθμό των βουλευτών αλλά και οι βουλευτές δεν ήξεραν πώς να ψηφίσουν.
Ο πρόεδρος της βουλής αφού είδε και αποείδε εισηγήθηκε την δια χειρός ψηφοφορία μέχρι οι τεχνικοί της Βουλής να επανεκκινήσουν το σύστημα.
Στη συνέχεια καταβλήθηκε προσπάθεια ώστε να γίνεται και ηλεκτρονική ψηφοφορία παράλληλα με την δια χειρός ωστόσο παρόλο που ήταν παρόντες 51 βουλευτές το ηλεκτρονικό σύστημα αναγνώριζε 49 ή και λιγότερους.
Μετά και από αυτό διαπιστώθηκε ότι και το σύστημα χρειάζεται εκσυγχρονισμό αλλά και οι βουλευτές να διδαχτούν τον τρόπο χειρισμού.
Το σύστημα δίνει και τη δυνατότητα σε όσους βουλευτές επιθυμούν να τοποθετηθούν επι κάποιου θέματος να το δηλώνουν ηλεκτρονικά.
Η πρώτη ηλεκτρονική ψηφοφορία στη βουλή συνοδεύτηκε από την έγκριση του νομοσχεδίου που διορθώνει τη στρέβλωση με τις συντάξεις των κοινωνικών ασφαλίσεων και αφορά αύξηση από 2,7 μέχρι 5,6 ευρώ το μήνα.