Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλης αποτελεί μία από τις αιτίες πρόκλησης θανατηφόρων δυστυχημάτων. Γι αυτό και η Τροχαία ξεκίνησε σήμερα παγκύπρια εκστρατεία, η οποία θα συνεχιστεί μέχρι και την ερχόμενη Κυριακή.
Αλκοτέστ θα διενεργούνται καθ όλο το εικοσιτετράωρο σε κύριες οδικές αρτηρίες στις πόλεις και τα χωριά, αλλά και στους αυτοκινητοδρόμους
Ο Γιαννάκης Χαραλάμπους, Διευθυντής Τροχαίας Αρχηγείου ανέφερε ότι, “Με την εγκύκλιο που έχει κυκλοφορήσει έχουν εμπλακεί όλες οι επαρχιακές διευθύνσεις για την πρόληψη των οδικών συγκρούσεων. Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλης είναι μία από τις αιτίες των τροχαίων συγκρούσεων. Δεν είναι κυπριακό φαινόμενο”
Ενδεικτικές της κατάστασης που επικρατεί στους κυπριακούς δρόμους, είναι οι δεκάδες καταγγελίες που γίνονται καθημερινά από τους αστυνομικούς της Τροχαίας. Μόνο στη Λεμεσό και σε διάστημα δέκα ωρών, από τις οκτώ το πρωί έως τις έξι το απόγευμα, έγιναν 112 καταγγελίες από τις οποίες οι 96 αφορούσαν οδήγηση με υπερβολική ταχύτητα.
Καταγγέλθηκαν επίσης δύο οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού Λευκωσίας, που κινούνταν με 211 και 147 χιλιόμετρα, αντί για 100 που είναι το επιτρεπόμενο όριο, ενώ ο ένας από αυτούς, ηλικίας εβδομήντα ετών, διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε χωρίς πιστοποιητικό ασφάλειας, πιστοποιητικό καταλληλότητας, άδεια οδηγού και άδεια κυκλοφορίας.