Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οριστική και αμετάβλητη είναι η απόφαση της κυβέρνησης για κλείσιμο του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων. Σύμφωνα με τον υπουργό Γεωργίας, Αγροτικής ανάπτυξης και περιβάλλοντος, Νίκο Κουγιάλη ο οποίος ήταν καλεσμένος στην επιτροπή γεωργίας της βουλής ο κύκλος λειτουργίας του οργανισμού έχει κλείσει και δεν είναι πλέον σε θέση να αποζημιώνει τους γεωργούς.

Η ασφάλιση είπε των γεωργών θα δοθεί στις ιδιωτικές εταιρείες με την κατάργηση της νομοθεσίας που διέπει τον ΟΓΑ και θα ανοίξει ο δρόμος προς τον ιδιωτικό τομέα.

Ξεκαθάρισε ότι ουδείς από τους εργαζόμενους δεν θα μείνει στο δρόμο αλλά θα μετακινηθούν στην δημόσια υπηρεσία.

“Θα παρουσιαστεί ένα νέο σχέδιο από την κυβέρνηση το οποίο θα στηρίζει τους αγρότες με 2 τρόπους πρώτο επιδότηση του ασφαλίστρου στο 50 % και δεύτερο επιπλέον ενίσχυση μεσα από το εθνικό πλαίσιο αποζημειώσεων στο 80% των ζημιών”, δήλωσε ο κ Κουγιάλης.  

Ο κύριος Κουγιάλης ανέφερε επίσης ότι από το 2000 μέχρι και το 2016 κράτος και γεωργοί πλήρωσαν στον ΟΓΑ 180 εκατομμύρια ευρώ ενώ από αυτά οι αγρότες έλαβαν πίσω ως αποζημιώσεις μόνο τα 128 εκατομμύρια. Τα υπόλοιπα 52 εκατομμύρια, είπε, κάλυψαν λειτουργικά έξοδα του ΟΓΑ και χρησιμοποιήθηκαν για το ταμείο συντάξεων των υπαλλήλων του οργανισμού.