Η τελετή κοπής της βασιλόπιτας της Ένωσης Συντακτών, πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στη Δημοσιογραφική Εστία. Κύριος ομιλητής ήταν ο νέος πρόεδρος των δημοσιογράφων Γιώργος Φράγκου:
"Αρχίσαμε σιγά σιγά να γυρίζουμε σελίδα. Να αναστυλώνουμε το δημόσιο πρόσωπό μας. Να αποκαθιστούμε τη δημόσια εικόνα. Να εργαζόμαστε μεθοδικά για την αξιοπρέπεια μας, την επαγγελματική, για το ήθος, τη δεοντολογία, της αρχές και τις αξίες που πρέπει να διέπουν το δικό μας λειτούργημα".
Χαιρετισμό απηύθυνε επίσης ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Νίκος Χριστοδουλίδης.
Ο κ. Νίκος Χριστοδουλίδης σημείωσε ότι παρατήρησε κάποια φαινόμενα τα οποία θυμίζουν εμπειρίες του 2004, καλώντας άπαντες να τηρήσουν προσεκτική και υπεύθυνη στάση.
Η εκδήλωση, στην οποία παρέστησαν και Τουρκοκύπριοι δημοσιογράφοι, ολοκληρώθηκε με την κοπή της βασιλόπιτας, ενώ την ατμόσφαιρα ζέστανε με την παρουσία του μουσικό σχήμα.