Άποροι, άστεγοι και μετανάστες προσήλθαν στο κλειστό γυμναστήριο του Ρουφ και απήλαυσαν πάνω από 1000 μερίδες φαγητό, που τους μοίρασε ο Δήμος.Την ευθύνη για την πραγματοποίηση της πρωτοβουλίας έχει το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηνών.
Η κίνηση πραγματοποιείται για 8η συνεχή φορά.Τα γεύματα «αγάπης» θα μοιραστούν και την Πρωτοχρονιά.