Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Γέμισαν και φέτος τα τραπέζια που έστησε ο δήμος Αθηναίων στο Ρουφ, για να προσφέρει το «Γεύμα της αγάπης» σε όσους το έχουν ανάγκη.

Άποροι, άστεγοι και μετανάστες προσήλθαν στο κλειστό γυμναστήριο του Ρουφ και απήλαυσαν πάνω από 1000 μερίδες φαγητό, που τους μοίρασε ο Δήμος.Την ευθύνη για την πραγματοποίηση της πρωτοβουλίας έχει το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηνών.

Η κίνηση πραγματοποιείται για 8η συνεχή φορά.Τα γεύματα «αγάπης» θα μοιραστούν και την Πρωτοχρονιά.