Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ολοκληρωθηκαν οι αναπληρωματικες εκλογες στην μικρη κοινοτητα Αναδιου στην οποια τις προηγουμενες μερες προκληθηκαν αντιδρασεις απο κατοικους λογω της αποφασης του Εφορου Εκλογων να διεξαχθουν παραμονη Χριστουγεννων. 

Η κοινότητα των 20 εγγεγραμμένων ψηφοφόρων, μοιράστηκε στα δύο, αφού λόγω της απουσίας δύο ψηφοφόρων για διακοπές στο εξωτερικό, άλλοι επτά ψηφοφόροι της κοινότητας που ψήφισαν τον ίδιο υποψήφιο με τους δύο, εις ένδειξη διαμαρτυρίας κατέθεσαν τα εκλογικά τους βιβλιάρια και δεν προσήλθαν σήμερα να ψηφίσουν. 

Στη διαδικασία που ολοκληρώθηκε κανονικά στις 6.00μμ, ασκησαν το εκλογικό τους δικαίωμα 10 ψηφοφόροι που ψήφισαν όλοι τον Σάββα Χατζησάββα, ο οποίος εξελέγη κοινοτάρχης Αναδιού. Η ανθυποψήφιος του, Μαρούλα Ανδρονίκου, με την οποία έλαβαν την περασμένη Κυριακή από εννέα ψήφους, δεν προσήλθε ούτε η ίδια να ασκήσει το εκλογικό της δικαίωμα. 

Αναπληρωματικες εκλογες εγιναν και στο χωριο Αξυλου. Συνολικά 61 ψηφοφόροι άσκησαν το εκλογικό τους δικαίωμα και νέος κοινοτάρχης εξελέγη ο Χρυσάνθου Φώτης Γεώργιος με 31 ψήφους, έναντι 29 του ανθυποψηφίου του, Ηλία Ηλία.