Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, ο Πρόεδρος Αναστασιάδης ευχήθηκε σε όλους Καλές Γιορτές, εκφράζοντας ιδιαίτερη συγκίνηση από τα Ποντιακά Κάλαντα που άκουσε από την ΕΛΔΥΚ.
Ανέφερε επίσης ότι στέλλονται πολλά μηνύματα μέσα από τα Κάλαντα και ευχήθηκε σε όλους και στην Κύπρο το καλύτερο για τη νέα χρονιά.