Έκπληξη εκφράζει ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Καδής για την στάση της παγκυπριας συντονιστικής επιτροπής μαθητών να καλέσει τους μαθητές να απέχουν από την Τρίτη διδακτική περίοδο αύριο ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τις αλλαγές στους σχολικούς κανονισμούς που θα τεθούν για ψήφιση στην ολομέλεια της Βουλής τον Ιανουάριο.
Και τονίζει πως για τη διαμόρφωση των κανονισμών έγιναν περισσότερες από 40 συναντήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Ο κ Καδής δήλωσε πως «Άρα η ΠΣΕΜ ήταν και μέτοχος και σύμφωνη με το τελικό αποτέλεσμα αυτής της διαβούλευσης./το νέο συμβούλιο της ΠΣΕΜ εκφράζει εντελώς διαφορετικές απόψεις από αυτές που είχαν εκφραστεί κατά την προηγούμενη χρονιά.»
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΣΕΜ Ζαφείρη Δημητρίου στην τελευταία συνάντηση που είχαν με τον Υπουργό οι μαθητές είχαν εκφράσει την αντίδραση τους σε αρκετές αλλαγές στους κανονισμούς.
Ο πρόεδρος της ΠΣΕΜ αναφέρει από την πλευρά του πως «Το ένα σημείο είναι εξετάσεις ανά τετράμηνο δηλώσαμε καθαρά ότι είμαστε ενάντια στις εξετάσεις ανά τετράμηνο που θα κάνει τους μαθητές να είναι σε ένα συνεχή άγχος δεύτερο σημείο είναι οι απουσίες το Υπουργείο θα καταργήσει τον όρο δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες.»
Το Υπουργείο Παιδείας με ανακοίνωση προειδοποιεί τους μαθητές πως όσοι θα απέχουν αύριο από την τρίτη διδακτική περίοδο, θα πάρουν αδικαιολόγητη απουσία.