Μία επίσκεψη που δεν έγινε για τυπικούς λόγους, που δεν είναι, απλά, συμβολική, είπε, χαρακτηριστικά, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Άμυνας της Βουλής, Μαρίνος Σιζόπουλος, εκφράζοντας, παράλληλα, αισθήματα ευχαριστίας και ειλικρίνειας απέναντι στην ΕΛΔΥΚ για τη διαχρονική της στήριξη στην ανεξαρτησία της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ο Μαρίνος Σιζόπουλoς ανέφερε πως “Ειδικά όσοι βιώσαμε τα γεγονότα του 1974 μπορούμε να αντιληφθούμε ακριβώς τη μεγάλη συμβολή που η ΕΛΔΥΚ είχε εις την προάσπιση της εδαφικής ακεραιότητας της Κυπριακής Δημοκρατίας.”
Ανταποδίδοντας, ο Διοικητής της ΕΛΔΥΚ, Προκόπιος Μαυραγάνης, ευχήθηκε το νέο έτος να είναι καλύτερο για την Κύπρο, και όσα είναι προγραμματισμένα και απασχολούν τις συζητήσεις, να έχουν αίσιο τέλος.
Από την πλευρά του ο διοικητής της ΕΛΔΥΚ, Προκόπιος Μαυρογίαννης ανέφερε, πως “Σε κάθε περίπτωση, να γνωρίζετε ότι η ΕΛΔΥΚ, στο χώρο αυτό που βρίσκεται, συνεχίζει και θα συνεχίζει να είναι μία δύναμη αποτροπής και μία δύναμη υπεράσπισης.”
Διοικητής και αξιωματικοί συνόδευσαν τον Μαρίνο Σιζόπουλο και τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής ʼμυνας, στο μνημείο των πεσόντων, της ΕΛΔΥΚ, της τουρκικής εισβολής το 1974. Προτού, επισκεφτεί, η Επιτροπή, την Ελληνική Δύναμη Κύπρου, μετέβη και στο φυλάκιο του 212 Τάγματος Πεζικού, όπου όπως και στην ΕΛΔΥΚ, έκοψαν την βασιλόπιτα και αντάλλαξαν ευχές με οπλίτες και αξιωματικούς.