Σε συμφωνία για τα ωράρια εργασίας, χωρίς όμως να υιοθετείται η χειμερινή ώρα, κατέληξαν τελικά η λεγόμενη Κυβέρνηση στα κατεχόμενα και οι συντεχνίες.
Η συμφωνία που επετεύχθη μετά από τις έντονες διαμαρτυρίες με αφορμή το θανατηφόρο δυστύχημα στον Πεντάδακτυλο που κόστισε τη ζωή σε τρεις ανθρώπους ανάμεσα τους και δυο μαθήτριες προβλέπει όπως οι εργαζόμενοι στη λεγόμενη δημόσια υπηρεσία προσέρχονται καθημερινά στην εργασία τους στις 8 και 30 το πρωί αντί στις 8 που ίσχυε μέχρι σήμερα εκτός Πέμπτης που θα έχουν μία ώρα διάλειμμα το μεσημέρι και θα αναχωρούν στις 6 το απόγευμα αντί στις 5 που ισχύει για τις υπόλοιπες μέρες.
Η απόφαση υιοθετήθηκε από χθες και από το λεγόμενο Υπουργικό συμβούλιο. Παρόλα ταύτα όμως υπάρχουν και πάλι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυρίως ως προς τις συντεχνίες με κάποιους χρήστες να δηλώνουν ότι από αυτή την συμφωνία χαμένοι θα είναι οι μαθητές, αφού θα χάνουν μισή ώρα διδασκαλίας κάθε μέρα .
Η εφημερίδα Γενι Ντουζέν αναφέρει ότι οι περίοδοι διδασκαλίας των μαθημάτων μετά την εφαρμογή του νέου ωραρίου θα μειωθούν από 40 λεπτά σε 35 ενώ για να μηδενιστεί η διαφορά που θα δημιουργηθεί στην παράδοση των μαθημάτων θα προστεθούν έξι ημέρες στο τέλος της σχολικής χρονιάς.