Τραγωδία στο λιμάνι της Μυτιλήνης το βράδυ της Κυριακής.Αυτοκίνητο με 5 επιβαίνοντες έπεσε στο λιμάνι του νησιού.
Οι τρεις κατάφεραν να ανοίξουν αμέσως τις πόρτες και να βγουν από το όχημα. Οι δύο, ωστόσο, ο οδηγός και ο συνοδηγός δεν τα κατάφεραν. Εγκλωβίστηκαν στο όχημα κι έχασαν τη ζωή τους. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τα θύματα (άνδρας και γυναίκα) είναι νεαρής ηλικίας.
Το Ι.Χ. αυτοκίνητο που κατευθυνόταν από το λιμάνι της Μυτιλήνης προς το Παλαιό Δημαρχείο για άγνωστο λόγο πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας , χτύπησε στο κράσπεδο της προκυμαίας και έπεσε στη θάλασσα, σύμφωνα με το lesvosnews.net.
Ψαράδες και μετανάστες που βρίσκονταν στο σημείο του δυστυχήματος εκείνη τη στιγμή έπεσαν στη θάλασσα προκειμένου να βοηθήσουν τους διασωθέντες, αναφέρει το lesvosnews.gr.
Οι τρεις επιβάτες που ήταν στο πίσω μέρος του οχήματος νοσηλεύονται ελαφρώς τραυματισμένοι και σοκαρισμένοι στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης.
Με τη βοήθεια της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του Λιμενικού και οχήματος Οδικής Βοήθειας έγινε η ανάσυρση του αυτοκινήτου.
http://acdn.adnxs.com/ib/static/usersync/v3/async_usersync.html