Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Σύμφωνα με καταγγελία που έγινε στο ant1iwo 55χρονη γυναίκα έπασχε από κίρρωση και έπρεπε να κάνει μεταμόσχευση πριν ένα χρόνο, ωστόσο οι γιατροί στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας έλεγαν στην ασθενή να περιμένει εφόσον προηγούνται άλλοι ασθενείς, οι γνωστές καθυστερήσεις στον τομέα της υγείας.

Η γυναίκα, με όλη αυτή την ταλαιπωρία αναγκάστηκε να σταματήσει από την δουλειά της, εφόσον οι εξετάσεις γίνονταν η μία μετά την άλλη, όταν ξαφνικά έπαθε εγκεφαλοπάθεια και έκανε 12 εισαγωγές 8 με 10 ώρες η κάθε μία, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο γιος της στο ant1iwo.

Στην τελευταία εξέταση, οι γιατροί της είπαν ότι εντόπισαν κάτι. Της ανακοίνωσαν ότι πρόκειται για καρκίνο στο συκώτι και της είπαν ότι έχει μόνο 5 βδομάδες ζωής.

Πανικοβλημένη τόσο η γυναίκα, όσο και ο γιός της, αποφάσισαν να διερευνήσουν περεταίρω την υπόθεση έτσι και έπραξαν. Επισκέφθηκαν ιδιώτη γιατρό, του οποίου και πήραν, όπως μας είπε ο γιος της 55χρονης, το μπουκαλάκι με την διάγνωση από το Γενικό.

Ο Γιατρός, δεν βρήκε τίποτα, κανέναν καρκίνο, όπως είχε διαγνωστεί από γιατρούς του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας η γυναίκα.

Στη συνέχεια, αφότου η γυναίκα πήρε την δεύτερη γνώμη από γιατρό, για το τόσο σοβαρό ζήτημα ζωής και θανάτου, ζήτησε με τον γιο της τα δείγματα, αποτελέσματα των εξετάσεων από το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

Όταν ενημέρωσε ο γιος της το Γενικό Νοσοκομείο, ότι συμβουλεύτηκε και έξω γιατρό, τότε η απάντηση τους ήταν ότι «στο νοσοκομείο δεν κάνουμε ποτέ λάθος» και αξιοσημείωτο είναι ότι όταν τους ζήτησαν τα αποτελέσματα από την διάγνωση, από το νοσοκομείο τους είπαν ότι δεν μπορούν να τους τα  δώσουν γιατί τα έχασαν και τους παρέπεμψαν στο Μακάρειο Νοσοκομείο, στο ογκολογικό.

Ο νεαρός, εφόσον βλέπει την κατάσταση να ξεφεύγει και την μητέρα του να βιώνει όλη αυτήν την ταλαιπωρία, χωρίς ωστόσο καμία βοήθεια, ζήτησε να μιλήσει με τον Διευθυντή του Νοσοκομείου. Η απάντηση και σε αυτό το αίτημα του, ήταν ότι «Δεν μπορεί να σε δεχτεί ο Διευθυντής, χωρίς να στείλεις επιστολή για το τι χρειάζεσαι.»  

Και εδώ είναι που αντιλαμβανόμαστε, σε τι επίπεδο βρίσκεται ο τομέας της υγείας στην χώρα μας, όπου από τραγικά λάθη, καθυστερήσεις, γραφειοκρατία, χάνονται ανθρώπινες ζωές τόσο άδικα.

Και εδώ είναι που οι αρμόδιοι, καλούνται να τοποθετηθούν γι΄αυτά τα τραγικά γεγονότα, αυτές τις τραγικές και απαράδεκτες ενέργειες.