Ο κ. Έιντε, σύμφωνα με το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, ενημέρωσε τον κ. Κοτζιά για τις επαφές και τις συνομιλίες που είχε στην Τουρκία.
Κοτζιάς και Έιντε συζήτησαν, επίσης, για τις περαιτέρω ενέργειες που θα γίνουν το επόμενο διάστημα στο πλαίσιο των προσπαθειών επίλυσης του Κυπριακού.