Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Χωρίς τέλος μοιάζει το χάος στα νοσοκομεία, που παραμένει στη δίνη της πολιτικής σύγκρουσης. Για πολιτικά παιγνίδια σε βάρος των ασθενών έκαναν σήμερα λόγο Δημοκρατικός Συναγερμός και Δημοκρατικό Κόμμα, την ώρα που συνεχίζεται η ταλαιπωρία των ασθενών.

Ταλαιπωρία χωρίς τέλος για τους ασθενείς που μεταβαίνουν στα δημόσια νοσηλευτήρια. Αρκετοί δεν εξυπηρετήθηκαν και σήμερα, αφού δεν έχουν ανανεωθεί συμβάσεις εργασίας αρκετών γιατρών, με αποτέλεσμα ιατρεία να μένουν κλειστά, ραντεβού να ακυρώνονται και να ματαιώνονται προγραμματισμένες επεμβάσεις.

Η διεύθυνση του νοσοκομείου Λεμεσού ενημέρωσε τηλεφωνικώς τους ασθενείς ότι δεν επρόκειται να εξυπηρετηθούν σήμερα, αλλά δεν αποφεύχθηκε η ταλαιπωρία.

Ο διευθυντής του νοσοκομείου Χρυσόστομος Ανδρονίκου εξέφρασε την ελπίδα σύντομα να βρεθεί λύση.

Την ίδια ώρα βουλευτές έκαναν λόγο για πολιτικά παιγνίδια. Ο βουλευτής του Δημοκρατικού Συναγερμού, Ζαχαρίας Ζαχαρίου, διερωτήθηκε γιατί από τις 6 Ιανουαρίου, όταν εντοπίστηκε το πρόβλημα, ο αρμόδιος Υπουργός δεν κατέθεσε σχετικό νομοσχέδιο.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών, Νικόλας Παπαδόπουλος, τόνισε ότι ουδέποτε ενημερώθηκε η Επιτροπή ότι θα τερματίζονταν τα συμβόλαια.

Στον αντίποδα, ο Υπουργός Οικονομικών, Βάσος Σιαρλή απέδωσε το όλο θέμα σε παρεξήγηση. Θέλησε, ωστόσο, να κλείσει το θέμα λέγοντας ότι δεν υπήρχε καμία σκοπιμότητα, και το θεωρεί λήξαν.