Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση για την κρίση στα δημόσια νοσηλευτήρια εξαπέλυσαν  σήμερα  ΔΗΣΥ και ΔΗΚΟ επικρίνοντας την κυβέρνηση για καθυστέρηση στην έγκριση θέσεων για εκτάκτους αφού, όπως είπαν, χρονοτριβούσε τρεις μήνες πριν καταθέσει το σχετικό νομοσχέδιο.

Από την πλευρά της η Κυβέρνηση διά του Στέφανου Στεφάνου, κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι προβάλλει διάφορες ψευδοδικαιολογίες.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής και Αντιπρόεδρος του ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος δήλωσε ότι ο τέως Υπουργός Κίκης Καζαμίας ζήτησε να καθυστερήσει η προώθηση του νομοσχεδίου για την αποδέσμευση των θέσεων στον δημόσιο τομέα γιατί ο ίδιος επιθυμούσε να τις επανεξετάσει.

Για την καθυστέρηση στην προώθηση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται η Βουλή, είπε ο κ. Παπαδόπουλος, προσθέτοντας πως η Κυβέρνηση έφερε νομοσχέδιο για την αποπαγοποίηση θέσεων τρεις μήνες μετά την παγοποίηση τους από τη Βουλή.

Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε επίσης ότι το νομοσχέδιο δεν κατατέθηκε υπό μορφή κατεπείγοντος και ουδέποτε ενημερώθηκε η Επιτροπή Οικονομικών ότι πρόθεση της Κυβέρνησης ήταν αυτή την εβδομάδα να τερματίσει συμβόλαια γιατρών και νοσηλευτών.

Από την πλευρά του, ο Βουλευτής του ΔΗΣΥ Ζαχαρίας Ζαχαρίου δήλωσε ότι, αν στην Κύπρο δίναμε Όσκαρ προπαγάνδας, σίγουρα θα το είχε κερδίσει η Κυβέρνηση Χριστόφια.

«Από τις 6 του Γενάρη», δήλωσε «δέησαν να καταθέσουν το νομοσχέδιο για θέσεις στο Υπουργείο Υγείας στις 10 Μαρτίου».  «Τί έκανε μέχρι τότε η Κυβέρνηση», διερωτήθηκε, προσθέτοντας ότι για το μόνο που θυμήθηκαν να ζητήσουν αποδέσμευση κονδυλίων σε αυτό το χρονικό διάστημα ήταν "το αεροπλανάκι του Πρόεδρου και τίποτε άλλο».

Από την πλευρά της η Κυβέρνηση διά του Στέφανου Στεφάνου, κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι προβάλλει διάφορες ψευδοδικαιολογίες για καθυστερήσεις δήθεν από πλευράς Κυβέρνησης, επικρίνοντας ονομαστικά τον Νικόλα Παπαδόπουλο ότι δεν λέει την αλήθεια και ότι προσπαθεί να παραπλανήσει, με την τοποθέτησή του περί δέσμευσης δήθεν του Υπουργού Οικονομικών ενώπιον της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής.

Ο κ.Στεφάνου,  απολογήθηκε σήμερα στους ασθενείς που ταλαιπωρούνται στα δημόσια νοσηλευτήρια, λόγω της καθυστέρησης στην πλήρωση των θέσεων, λέγοντας ότι οι πολίτες δεν θα υφίσταντο αυτή την ταλαιπωρία αν η αντιπολίτευση δεν προχωρούσε στο πάγωμα των προσλήψεων.

Χαρακτήρισε ψευδοδικαιολογία την τοποθέτηση ότι η Κυβέρνηση άργησε να φέρει το θέμα στη Βουλή, λέγοντας ότι το θέμα στάλθηκε από το Υπουργείο Υγείας αρχές Μαρτίου και η Βουλή είχε κάθε περιθώριο να το συζητήσει και να το εγκρίνει, πράγμα το οποίο δεν έχει κάνει.

Επέκρινε την αντιπολίτευση ότι τώρα προφασίζεται θέμα διαδικασίας, εκφράζοντας για άλλη μια φορά λύπη γιατί ταλαιπωρείται κόσμος και γιατί οικογένειες μένουν χωρίς μισθό, όπως γίνεται στην περίπτωση του ΡΙΚ, σημειώνοντας ότι και στο θέμα αυτό εγείρεται και πάλι το ψευδοεπιχείρημα ότι «τάχατες άργησε να πάει ο προϋπολογισμός στη Βουλή».