Τέλος Απριλίου αναμένεται να αρχίσει στα κατεχόμενα η χερσαία στα κατεχόμενα, στην περιοχή του χωριού Σύγκραση, σύμφωνα με τον ''υπουργό'' ενέργειας του παράνομου κατοχικού καθεστώτος, Σουνάτ Ατούν.
Η γεώτρηση θα γίνει από την ανώνυμη εταιρεία Τουρκικών Πετρελαίων και ήδη άρχισαν να φθάνουν στα κατεχόμενα από την Τουρκία, μηχανήματα και υλικά για τη γεώτρηση.
Στην έναρξη των εργασιών της γεώτρησης θα παραστεί ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας, Τανέρ Γιλντίζ.