Το δικαστήριο συντάχθηκε με την πρόταση του εισαγγελέα και απέρριψε το αίτημα του πρώην υπουργού, ο οποίος υποστηρίζει ότι η παραμονή του στις φυλακές βάζει σε κίνδυνο τη ζωή του, και ζητά να περάσει «όσο χρόνο του απομένει», με τον ανήλικο γιο του.
«Απορρίπτεται για τρίτη φορά; Μπράβο σας!», είπε ο Άκης Τσοχατζόπουλος απευθυνόμενος στους δικαστές αμέσως μετά την έκδοση της απόφασης.
Προηγήθηκε και ένταση μεταξύ του πρώην υπουργού με μία εκ των δικηγόρων του ελληνικού Δημοσίου η οποία κατήγγειλε στο δικαστήριο ότι ο κ. Τσοχατζόπουλος και η Βίκυ Σταμάτη της επιτέθηκαν στην προηγούμενη συνεδρίαση.
«Θα σας κάνω μήνυση. Ντροπή σας να λέτε τόσα ψέματα στο δικαστήριο», ήταν η απάντηση του Άκη Τσοχατζόπουλου.