Ανακοίνωση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας αναφέρει ότι “η ώρα 00.57 λήφθηκε κλήση για πυρκαγιά σεεμπορικό όχημα στην οδό Καλύμνου στην Ανθούπολη και ανταποκρίθηκε ο Πυροσβεστικός Σταθμός Λακατάμιας με τρία οχήματα”.
Η ώρα 01.11 η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο.
Το όχημα ήταν σταθμευμένο έξω από την οικία του ιδιοκτήτη. Από την πυρκαγιά ζημιά έπαθε το εσωτερικό του οχήματος. Τα αίτια της πυρκαγιάς διερευνώνται.