Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Της Ευγενίας Σέργη*

Δεν είχε αποτέλεσμα ο διάλογος που είχαν κατά τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο Υπουργός Παιδείας και η ΠΟΕΔ. Γι αυτό και οι δάσκαλοι αποφάσισαν μετά από πολύωρη συνεδρία να επαναφέρουν τα μέτρα και τις μονόωρες στάσεις εργασίας από το σημείο όπου είχαν σταματήσει.

Από τη Λάρνακα στην οποία θα πραγματοποιήσουν μονόωρη στάση εργασίας από τις εφτά και τριάντα έως τις οκτώ και τριάντα το πρωί στις 30 Νοεμβρίου. Επίσης θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας στις 7 Δεκεμβρίου στα σχολεία της Λευκωσίας και της Πάφου.

O Γενικός Γραμματέας ΠΟΕΔ Απόστολος Αποστολίδης είπε ότι «Οι δυο συναντήσεις με τον Υπουργό Παιδείας για την ΠΟΕΔ δεν ήταν αρκετές.  Δεν απέδωσαν αποτελέσματα που να οδηγήσουν την διαφοροποίηση των αποφάσεων της οργάνωσης.»

Ο κύριος Αποστολίδης ρωτήθηκε γιατί επανέρχονται στις στάσεις εργασίας από τη στιγμή που οι συνομιλίες στην Ελεβετία δεν έχουν ολοκληρωθεί. Όπως ήταν ένας από τους λόγους που επικαλέστηκαν στις αρχές Νοεμβρίου για αναστολή των μέτρων

 «Σίγουρα παρακολουθούμε τις εξελίξεις του κυπριακο. Εν πάση περιπτώσει όμως το διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΕΔ παρακολουθεί όλα τα ζητήματα σε όλη τους την έκταση και έλαβε υπόψη ότι δυστυχώς η παιδεία στην προκειμένη περίπτωση έχει υποβαθμιστεί ως άξονας της ανθρωποκεντρικής διάστασης του κοινωνικού κράτους» είπε.

Ο κύριος Αποστόλιδης ανέφερε πως ένας από τους λόγους που η οργάνωση επανέφερε τα μέτρα είναι η απόφαση του Υπουργού Παιδείας να μην αλλάξει το εργασιακό καθεστώς των δεκάμηνων αντικαταστατών και αποκάλυψε πως θα επιδώσουν σχετικό ψήφισμα στη Βουλή

Νωρίτερα

Η ΠΟΕΔ σε σημερινή συνεδρία του ΔΣ αποφάσισε όπως συνεχίσει τις εναπομείνασες στάσεις εργασίας. Η πρόταση επικυρώθηκε από το ΔΣ της οργάνωσης.

Στις 30/11 ημέρα Τετάρτη, στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί στα δημοτικά και δημόσια νηπιαγωγεία στη Λάρνακα ενώ στις 7/12 θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα στάση εργασίας σε Λευκωσία και Πάφο.

Η ΠΟΕΔ, διαμαρτύρεται για την διαφοροποίηση του εργασιακού καθεστώτος των συμβασιούχων καθώς και για θέματα που έχουν σχέση με τη λειτουργία των σχολείων.

Η ΠΟΕΔ είχε αποφασίσει αναστολή των μονόωρων στάσεων εργασίας και είχε δώσει διορία 2 εβδομάδων στο Υπουργείο Παιδείας για ουσιαστικό διάλογο. 

Μιλώντας στο Μέρα Μεσημέρι, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού δήλωσε εξετάζοντας την κατάσταση που διαμορφώθηκε αυτές τις δυο βδομάδες, η οργάνωση αποφάσισε να προχωρήσει με τις κινητοποιήσεις.