Σύμφωνα με τον Υπουργό Παιδειας, το μεσημέρι θα έχει συνάντηση με την ηγεσία των δασκάλων με στόχο την κωδικοποίηση των διαφόρων θεμάτων που θα τεθούν στο διάλογο. Επιδίωξη, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι να συζητηθεί στη συνέχεια το κάθε θέμα ξεχωριστά.
Τον διάλογο που άρχισαν πριν από μέρες συνεχίζουν σήμερα το Υπουργείο Παιδείας και η ΠΟΕΔ.