Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Δήμοι ως συνέπεια των περικοπών της Κυβέρνησης και της Βουλής, συζήτησε  σήμερα η αντιπροσωπεία της Ενωσης Δήμων με επικεφαλής τον Πρόεδρό της Αλέξη Γαλανό και τον  Πρόεδρο του ΔΗΣΥ Νίκο Αναστασιάδη.

Ο κ. Γαλανός ανέφερε ότι οι περικοπές ύψους 12 εκατομμυρίων καθιστούν πολύ δύσκολη την περαιτέρω λειτουργία των Δήμων, ενώ ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ εξέφρασε την άποψη ότι θα μπορούσε η Βουλή να ψηφίσει συμπληρωματικό προϋπολογισμό.

Ο Πρόεδρος της Ενωσης Δήμων είπε ότι στη συνάντηση ζητήθηκε να επιδειχθεί κατανόηση σε ό,τι αφορά το 8%, το μισό περίπου ποσοστό από το συνολικό που αποκόπηκε και αφορά τις περικοπές που επέβαλε η Βουλή.

Ο κ. Γαλανός είπε ότι το ποσό αυτό είναι πέραν από το όριο που η ίδια η Κυβέρνηση ήθελε

Για πολύ δημιουργική συνάντηση στην οποία έγινε επεξήγηση για τα προβλήματα των Δήμων, έκανε λόγο ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, λέγοντας ότι οι δεσμεύσεις των Κυβερνήσεων κατά καιρούς ήταν να αυξηθεί η χορηγία στο 4% των προϋπολογισμών και τώρα βρισκόμαστε στο 1,7%, προσθέτοντας ότι στα πλαίσια της οικονομικής περισυλλογής, η Βουλή προέβη σε περαιτέρω αποκοπή από ό,τι η Κυβέρνηση πρότεινε.

Ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ πρόσθεσε ότι από πλευράς της παράταξής του, θεωρεί ότι «θα είναι θετική η δική μας τοποθέτηση και- πιστεύω σε συνεργασία με τις άλλες δυνάμεις να έχουμε την ίδια ανταπόκριση- έτσι ώστε να ενημερωθεί η Κυβέρνηση ότι θα ήταν έτοιμη η Βουλή να επαναφέρει ή να ψηφίσει σε ένα ενδεχόμενο συμπληρωματικό προϋπολογισμό που θα αναφέρεται στο 8%, δηλαδή των περικοπών της Βουλής».