Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πρώτη συνάντηση μετά την απόφαση για αναστολή των απεργιακών μέτρων είχαν σήμερα ΠΟΕΔ και Υπουργός Παιδείας.

Όπως λέχθηκε η πρώτη συνάντηση αποτελεί την έναρξη ενός νέου κύκλου διαβουλεύσεων. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔ Φίλιο Φυλακτού η οργάνωση ζητάει να καθοριστεί χρονικός ορίζοντας του διαλόγου με συγκεκριμένη ατζέντα:

"Ελπίζουμε να είναι εποικοδομητικός χρήσιμος και αποτελεσματικός. Θέλουμε να έχει και χρονικό ορίζοντα ξεκάθαρο αυτός ο διάλογος και η θεματολογία να καθοριστεί. Έγινε και σήμερα μία προσπάθεια να δούμε τα διάφορα θέματα". 

Στη σημερινή συνάντηση τέθηκαν οι προτεραιότητες της οργάνωσης. Ο Υπουργός Παιδείας επανέλαβε πως ο καλύτερος τρόπος επίλυσης θεμάτων είναι μέσω του διαλόγου και πως το Υπουργείο έχει την καλή διάθεση να ακούσει.

Όσο αφορά το θέμα του χρονοδιαγράμματος που έθεσε η ΠΟΕΔ ανέφερε πως υπάρχουν ζητήματα τα οποία δεν μπορούν να συζητηθούν και να επιλυθούν σε στενά χρονικά πλαίσια καθώς θα πρέπει να μελετηθούν. 

Ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Καδής δήλωσε: "Θεωρώ ότι για κάποια μπορεί να υιοθετηθούν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, δηλαδή η διερεύνηση τους μέσα σε ένα χρονικό πλαίσιο. Υπάρχουν και ζητήματα τα οποία δεν μπορεί να μπαίνουν μέσα σε στενά χρονικά όρια". 

Υπό την έννοια, όπως είπε, είτε αυτά τα ζητήματα αξιολογούνται και θα πρέπει να δούμε το αποτέλεσμα της αξιολόγησης πριν ληφθούν συγκεκριμένες αποφάσεις, είτε θα μελετηθούν από το Υπουργείο Παιδείας.

Η επόμενη συνάντηση καθορίστηκε για την ερχόμενη Τρίτη. Στις 17 Νοεμβρίου το Διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΕΔ θα συνέλθει για να αξιολογήσει το αποτέλεσμα του διαλόγου και αναλόγως θα πάρει αποφάσεις, εάν δηλαδή θα επαναφέρει τα απεργιακά μέτρα που ανέστειλε η όχι.