Αυτό ανακοίνωσε, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού, ο οποίος επικαλέστηκε τις σοβαρές εξελίξεις στο κυπριακό και την μετάβαση του προέδρου της Δημοκρατίας στην Ελβετία. Όπως ανέφερε ο κ. Φυλακτού, όταν αυτό επιβαλλόταν η ΠΟΕΔ, έβαζε πάνω απ' όλα τα εθνικά θέματα. Οπως είπε ο κ. Φυλακτού, στην αυριανή συνεδρία του ΔΣ, θα υποβληθεί προς έγκριση πρόταση για άρση των απεργιακών μέτρων, χωρίς να αποκλείεται ακύρωση και της αυριανής συγκέντωσης έξω από το Υπουργείο Οικονομικών και της πορείας προς το προεδρικό μέγαρο.
Οι δάσκαλοι, πραγματοποίησαν στάση εργασίας από τις 7.30 μέχρι τις 8.30, στα σχολεία της Επαρχίας Αμμοχώστου. Το μέτρο εντάσσεται στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων της ΠΟΕΔ, η οποία διαμαρτύρεται για την διαφοροποίηση του εργασιακού καθεστώτος των συμβασιούχων καθώς και για θέματα που έχουν σχέση με τη λειτουργία των σχολείων. Εντονη διαφωνία με τα μέτρα της ΠΟΕΔ εξέφρασαν οι οργανωμένοι γονείς, οι οποίοι ζήτησαν ανάκληση των μέτρων.
Οι δάσκαλοι εξήγγειλαν πέντε μονόωρες στάσεις εργασίας σε κάθε επαρχία, η πρώτη έγινε στη Λεμεσό, ενώ σειρά πήρε σήμερα ελεύθερη περιοχή Αμμοχώστου, στις 9 Νοεμβρίου η επαρχία Πάφου, στις 16 του μήνα η Λάρνακα και στις 23 Νοεμβρίου η Λευκωσία με διαφορετική κάθε φορά θεματική ενότητα.
Χαιρετίζουν Υπ. Παιδείας-Οργανωμένοι Γονείς
Kάθε κίνηση που έχει ως αποτέλεσμα την ομαλή λειτουργία των σχολείων είναι προς τη θετική κατεύθυνση δήλωσε ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Καδής. Όπως είπε, η αναμενόμενη άρση των μέτρων από την ΠΟΕΔ θα μπορούσε να είχε γίνει νωρίτερα για να αποφευφχθεί η σημερινή ταλαιπωρία των γονέων των παιδιών που φοιτούν στα δημοτικά της επαρχίας Αμμοχώστου.
Οι οργανωμέμοι γονείς, χαιρέτισαν την πρόταση του προέδρου της ΠΟΕΔ για άρση των απεργιακών μέτρων στη δημοτική εκπαίδευση. Η πρόεδρος των οργανωμένων γονέων Μαρία Σάββα, δήλωσε ότι ο Σύνδεσμος, ήταν πάντοτε υπέρ της θέσης ότι ο διάλογος είναι η καλύτερη συνταγή για τη λύση των προβλημάτων.