Τη συνδρομή της πολιτείας ζήτησε ο αντιπρόεδρος του Συντονιστικού Σώματος της Βουλής των Γερόντων Ηλίας Δημητρίου, ενώ η υπουργός Εργασίας Ζέτα Αιμιλιανίδου και η γενική διευθύντρια του υπουργείου υγείας Χριστίνα Γιαννάκη ανέφεραν πως εφαρμόζουν προγράμματα στήριξης της τρίτης ηλικίας.
Στο πλαίσιο της 18ης Συνόδου της Βουλής των Γερόντων συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν οι εκθέσεις των επιτροπών Υγείας και Κοινωνικής πρόνοιας με θέμα Το αναφαίρετο δικαίωμα των ηλικιωμένων σε ποιότητα ζωής και υγείας.