Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πρώτοι ξεκίνησαν οι δάσκαλοι στα σχολεία της Λεμεσού με τη στάση εργασίας τους να έχει ως θέμα τον αναλφαβητισμό. Σε κινητοποίηση και οι οργανωμένοι γονείς.

Σήμερα στις 7:30 ξεκίνησε η πρώτη μονόωρη στάση εργασίας των δασκάλων στα δημοτικά, νηπιαγωγεία και ειδικά σχολεία της πόλης και επαρχίας Λεμεσού.

Σε αυτή τη μια ώρα, την επιτήρηση όσων παιδιών δυσκολεύονται οι γονείς τους να τα κρατήσουν στο σπίτι, ανέλαβαν οργανωμένοι γονείς.

H Πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γονέων Δημοτικής Εκπαίδευσης Μαρία Σάββα είπε χθες ότι "είναι πολύ δύσκολο για τους γονείς να παίρνουν άδεια από την δουλειά τους για τέτοια θέματα οπότε θεωρώ πως δυσκολεύει και τον διάλογο. Νιώθουμε ότι υπάρχουν θέματα ουσίας και το λέω και το τονίζω δεν τιμά κανένας μας δεν έχουμε ασχοληθεί με τα θέματα ουσίας και νιώθω ότι θα μπορούσαν να είχαν αναστείλει αυτές τις στάσεις εργασίας".

Θέμα της σημερινής στάσης εργασίας στη Λεμεσό ο αναλφαβητισμός και τα σοβαρά προβλήματα που απασχολούν τους δασκάλους.

Όπως δήλωσε ο Φίλιος Φυλακτού, Πρόεδρος της ΠΟΕΔ, "στηρίζονται μόνο μερικά παιδιά ένας πολύ μικρός αριθμός παιδιών από αυτά που έπρεπε να στηριχθούν και η επιδίωξη μας είναι την επόμενη σχολική χρονιά αυτό το πρόγραμμα να επεκταθεί , δυστυχώς όμως αυτή η επέκταση η οποία αναμένεται και επιβάλλεται να γίνει θεωρούμε ότι δυσκολεύεται θα έχει πρόβλημα εξαιτίας των οροφών".

Μετά τη Λεμεσό σειρά θα πάρει στις 2 Νοεμβρίου η ελεύθερη περιοχή Αμμοχώστου, στις 9 Νοεμβρίου η επαρχία Πάφου, στις 16 του μήνα η Λάρνακα και στις 23 Νοεμβρίου η Λευκωσία με διαφορετική κάθε φορά θεματική ενότητα.

Επίσης στις 3 Νοεμβρίου η ΠΟΕΔ έχει προγραμματίσει πορεία διαμαρτυρίας από το Υπουργείο Οικονομικών προς το Προεδρικό, ενώ την ίδια μέρα είναι προγραμματισμένη και συνεδρία του διοικητικού της συμβουλίου για να συζητηθούν όσα θα λεχθούν στη σημερινή συνάντηση με την Επιτροπή Παιδείας.