Οπως δήλωσε στο Μέρα Μεσημέρι ο πατέρας του, Χαράλαμπος Μιχαήλ, στο παιδί εκδόθηκε άδεια εξόδου για να ταξιδέψει για 15 ημέρες για τις ανάγκες ευρωπαϊκού προγράμματος με το σχολείο. Το έγγραφο εκείνο έληξε, ανέφερε ο πατέρας του, και δε μπορεί να εκδοθεί διαβατήριο ή κάτι άλλο. Ανανεώθηκε μονο η βίζα για έξι μήνες, η οποία θα πρέπει να ανανεώνεται κάθε έξι μηνες. Όπως είπε ο κ. Μιχαήλ τον Μάιο, το δικαστήριο τον ενέκρινε για να γίνει ανάδοχος του παιδιού, ενώ την κηδεμονία την έχει το Γραφείο Ευημερίας.
Η μητέρα όπως είπε ο κ. Μιχαήλ, εγκατέλειψε τη συζυγική στέγη, τον 16χρονο καθώς και τα άλλα δυο τους παιδιά, των οποίων στις 10 του επόμενου μήνα θα πάρει την κηδεμονία τους.
Το παιδί, ανέφερε ο κ. Μιχαήλ, όπου πάει νιώθει διάκριση, δε μπορεί να ταξιδέψει για αγώνες ποδοσφαίρου, και παρά τις διαβεβαιώσεις για έκδοση εγγράφων, συνεχίζει να ταλαιπωρείται. Ο κ. Μιχαήλ, διαμαρτύρεται πως για γραφειοκρατικούς και διαδικαστικούς λόγους το παιδί δεν έχει ακόμη ταυτότητα και διαβατήριο, ενώ για το θέμα αναμένεται η αντιδραση του Υπουργείου Εσωτερικών.