Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Χωρίς τέλος είναι η οδύσσεια του 16χρονου πλέον Μάρκου Μιχαήλ, ο οποίος εξακολουθεί να μην έχει επίσημα έγγραφα, όπως ταυτότητα ή διαβατήριο εξαιτίας της απουσίας της μητέρας του. Η μητέρα του, από τις Φιλιππίνες, εγκατέλειψε το σπίτι της πριν από περίπου 8 χρόνια, και από τότε το παιδί μένει με τον πατέρα του. Το πρόβλημα, έγκειται στο ότι εξαιτίας της απουσίας της μητέρας δεν μπορούν να εκδοθούν επίσημα έγγραφα. 

Οπως δήλωσε στο Μέρα Μεσημέρι ο πατέρας του, Χαράλαμπος Μιχαήλ, στο παιδί εκδόθηκε άδεια εξόδου για να ταξιδέψει για 15 ημέρες για τις ανάγκες ευρωπαϊκού προγράμματος με το σχολείο. Το έγγραφο εκείνο έληξε, ανέφερε ο πατέρας του, και δε μπορεί να εκδοθεί διαβατήριο ή κάτι άλλο. Ανανεώθηκε μονο η βίζα για έξι μήνες, η οποία θα πρέπει να ανανεώνεται κάθε έξι μηνες. Όπως είπε ο κ. Μιχαήλ τον Μάιο, το δικαστήριο τον ενέκρινε για να γίνει ανάδοχος του παιδιού, ενώ την κηδεμονία την έχει το Γραφείο Ευημερίας. 

Η μητέρα όπως είπε ο κ. Μιχαήλ, εγκατέλειψε τη συζυγική στέγη, τον 16χρονο καθώς και τα άλλα δυο τους παιδιά, των οποίων στις 10 του επόμενου μήνα θα πάρει την κηδεμονία τους. 

Το παιδί, ανέφερε ο κ. Μιχαήλ, όπου πάει νιώθει διάκριση, δε μπορεί να ταξιδέψει για αγώνες ποδοσφαίρου, και παρά τις διαβεβαιώσεις για έκδοση εγγράφων,  συνεχίζει να ταλαιπωρείται. Ο κ. Μιχαήλ, διαμαρτύρεται πως για γραφειοκρατικούς και διαδικαστικούς λόγους το παιδί δεν έχει ακόμη ταυτότητα και διαβατήριο, ενώ για το θέμα αναμένεται η αντιδραση του Υπουργείου Εσωτερικών.