Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με νέα Παγκύπρια εκστρατεία για την αλκοόλη έρχεται να απαντήσει η τροχαία στα αυξημένα κρούσματα μεθυσμένων οδηγών.

Ενδεικτικές είναι οι δύο πρόσφατες περιπτώσεις στις οποίες τα μηχανάκια των αστυνομικών ακούμπησαν κυριολεκτικά κόκκινο όταν έγινε αλκοτέστ στους οδηγούς

Ο Εκπρόσωπος Τύπου Αστυνομίας Ανδρέας Αγγελίδης είπε ότι «το Σαββατοκύριακο υπήρχαν δύο ουσιαστικά δυστυχήματα σε δύο ξεχωριστές πόλεις που φαίνεται ότι υπήρχε οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλης. Στην μία περίπτωση στην Λάρνακα ο 39 χρόνος διαπιστώθηκε ότι υπήρχε τελική ένδειξη 117 αντί 22 . Σε μία δεύτερη περίπτωση στην Λεμεσό στην περιοχή του ύψωνα 37 χρόνος ήταν με ένδειξη 104 αντί 22.»

Οι αστυνομικοί της Τροχαίας διατάχθηκαν σήμερα να ξεκινήσουν νέα παγκύπρια εκστρατεία για τους μεθυσμένους οδηγούς, η οποία και θα διαρκέσει έως την ερχόμενη Κυριακή.

«Έχει ήδη αρχίσει και εκστρατεία από σήμερα μέχρι και τις 30 είναι η τέταρτη εβδομάδα ευαισθητοποίησης για το αλκοόλ εκστρατεία που είναι πέραν των ελέγχων που γίνονται η οποία θα είναι Παγκύπρια. Φαίνεται ότι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλης είναι ένα θέμα το οποίο συνεχίζει παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες.» είπε ο κ. Αγγελίδης.

Κατά το Σαββατοκύριακο, στη Λεμεσό, μεταφέρθηκαν στην Αστυνομική Διεύθυνση 30 αυτοκίνητα και δύο μοτοσυκλέτες, τα οποία αφού υποβλήθηκαν σε σχετικούς ελέγχους επιστράφηκαν στους ιδιοκτήτες τους