Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αέρα ελευθερίας αναπνέει μετά από τρείς μήνες, προσωρινή κράτησης, ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ. Λίγο πριν τις δύο το μεσημέρι αποφυλακίστηκε από τις φυλακές Κορυδαλλού και αμέσως πήρε το δρόμο για την Μονή.

15 λεπτά πριν τις δύο το μεσημέρι ο Γέροντας Εφραίμ μετά από τρείς μήνες εξέρχεται των φυλακών Κορυδαλλού.

Στην πόρτα εξόδου τον αναμένουν συνεργάτες και συγγενείς, ανάμεσα τους και ο στενός συνεργάτης του γέροντα Άθως Κοιρανίδης, που τον ακολουθεί, οδικώς, προς το Άγιον Όρος. Εμείς, του μιλήσαμε καθ' οδόν.

Από τη Θεσσαλονίκη, ο γέροντας Εφραίμ με την ολιγομελή συνοδεία του έφτασε στην Ιερισσό απ' όπου με καραβάκι έφτασαν στο Βατοπέδι λίγο πριν τις 8 απόψε.

Ο κύριος Κοιρανίδης αποκάλυψε και την κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο γέροντας αμέσως μετά την έξοδο του από τις φυλακές αλλά και τι ανέφερε στους κρατούμενους των φυλακών λίγο πριν φύγει.

Για την αποφυλάκιση του γέροντα αποφασίστηκε η καταβολή ως εγγυοδοσία 300 χιλιάδες ευρώ και να εμφανίζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε αστυνομικό σταθμό.