Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
«Πρασινίζουμε την Κύπρο». Αυτός είναι ο τίτλος της πρωτοβουλίας που έχει αναληφθεί για αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των πολιτών και οργανωμένων συνόλων που επιθυμούν να προσφέρουν εθελοντική εργασία και οικονομική στήριξη για καλύτερη περιβαλλοντική διαχείριση και αποκατάσταση των καμένων περιοχών. 

Πρόκειται για πρωτοβουλία που άρχισε τον Σεπτέμβριο και η οποία πραγματοποιείται με τη συνεργασία των επιτρόπων περιβάλλοντος και εθελοντισμού, του τμήματος Δασών της ένωσης κοινοτήτων και του φιλοδασικού συνδέσμου Κύπρου. 

Η συνέντευξη Τύπου πραγματοποιήθηκε στο αμφιθέατρο της Cyta που είναι και ο μέγας χορηγός. 

Χαιρετισμό απηθυνε και ο διευθυνων συμβουλος της ΟΠΑΠ Κύπρου που είναι επισης χορηγός. 

Αφορμή για την ανάληψη της πρωτοβουλίας αποτέλεσαν οι πυρκαγιές στην περιοχή της Σολιάς και στην Αργάκα.