343 μητέρες θήλασαν τα παιδιά τους, σήμερα στις 11 το μεσημέρι σε εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν σε όλες τις πόλεις της ελεύθερης Κύπρου, στέλλοντας το μήνυμα ότι ο θηλασμός είναι ιδιαίτερα ευεργετικός στην υγεία των παιδιών.
Την εκδήλωση, διοργάνωσε ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Μητρικού Θηλασμού «Δώρο Ζωής», υπό την αιγίδα της Εθνικής Επιτροπής Μητρικού Θηλασμού Κύπρου.
Στους σχεδιασμούς του Υπουργείου Υγείας για την προστασία και την ενίσχυση του θηλασμού, αναφέρθηκε η Εκπρόσωπος του Υπ. Υγείας, Χρύσω Γρηγοριάδου.
«Στόχος η επαναφορά μητρικού θηλασμού ως την φυσιολογική αποκλειστική διατροφή του παιδιού για τους πρώτους 6 μήνες της ζωής και η συνέχεια μέχρι τα 2 έτη ή για όσο επιθυμεί η μητέρα και το παιδί», είπε.
Την εκδήλωση στήριξε και φέτος η Χαραλαμπίδης Κρίστης, στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής αλληλεγγύης Συμμετοχή.
Το θέμα των φετινών εκδηλώσεων, είχε ως επίκεντρο την ανάγκη η κοινωνία να στηρίζει απόλυτα τις εργαζόμενες θηλάζουσες μητέρες, ώστε να επιτευχθεί η συνεχιζόμενη γαλουχία, που αποτελεί Δώρο Ζωής.