Δέχθηκα επίθεση χωρίς λόγο ισχυρίζεται ο ανήλικος και τώρα η Αστυνομία και το Υπουργείο Παιδείας προσπαθούν να διαλευκάνουν την υπόθεση
Δύο καταγγελίες με άκρως αντίθετους ισχυρισμούς σχετικά με σοβαρό επεισόδιο που έγινε σε Γυμνάσιο της Λάρνακας, διερευνά από χθες το μεσημέρι η Αστυνομία .
Πρωταγωνιστές ένας καθηγητής 38 ετών και ένας μαθητής. Όπως ο πρώτος κατήγγειλε, γύρω στις δέκα το πρωί ενώ ήταν σε τάξη και δίδασκε μπήκε μέσα ένας μαθητής από άλλο τμήμα και τον γρονθοκόπησε στο πρόσωπο για άγνωστο λόγο, με αποτέλεσμα να καταλήξει στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου Λάρνακας, όπου του έγινε συρραφή μετώπου.
O Eκπρόσωπος Τύπου Αστυνομίας είπε ότι «Είναι δυο υποθέσεις εξετάζονται η αστυνομία λαμβάνει καταθέσεις και βεβαίως θα προχωρήσουμε στην διερεύνηση και των δυο καταγγελιών /Σίγουρα είναι σοβαρή υπόθεση»
Η δεύτερη καταγγελία έγινε από τον μαθητή και τον πατέρα του, τους οποίους οι αστυνομικοί βρήκαν δύο ώρες αργότερα στο σχολείο. Όπως ο ανήλικος ισχυρίστηκε, είναι αυτός που δέχθηκε επίθεση από τον καθηγητή, χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος και τόνισε ότι θα πήγαινε στο νοσοκομείο για ιατρικές εξετάσεις.
«Ζητήσαμε έκθεση γεγονότων από την διευθύντρια του σχολείου / έχω ήδη ενημερωθεί από τα χθες που έγινε το επεισόδιο για τις διαστάσει τους επεισοδίου / ήταν σε ώρα όπου γινόταν ενημέρωση για το πρόγραμμα τηγανοκίνηση και είχαμε σύντμηση δυο τμημάτων.» είπε ο Διευθυντής Μέσης Εκπαίδευσης
Στα πλαίσια της έρευνας, το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε επίσης το οικογενειακό ιστορικό του καθηγητή και του μαθητή