Με μόνο 2 ευρώ μαζί στη Ζωή.
Με αυτό το σύνθημα άρχισε σήμερα ο οδικός έρανος του παγκυπριου συνδέσμου καρκινοπαθών και φίλων.
Χιλιάδες πολίτες καλουνται να προσφέρουν ότι μπορούν για την οικονομική στήριξη του συνδέσμου, ο οποίος φέτος συμπληρώνει 30 χρόνια ζωής και προσφοράς προς τους καρκινοπαθείς και τις οικογένειες τους.
Το πρωί, από το περίπτερο του ΠΑΣΥΚΑΦ στη λεωφόρο Μακαρίου, πέρασαν ο πρόέδρος της βουλής, καθώς και αρχηγοί και εκπρόσωποι κομμάτων για να δώσουν τη δική τους εισφορά.
Από το περίπτερο του παγκυπριου συνδέσμου καρκινοπαθών και φίλων, πέρασαν επίσης ο Υπουργός υγείας Γιώργος Παμπορίδης και ο Κυπρος Κυπριανού εκ μέρους του προέδρου της δημοκρατίας.
Σύμφωνα με την πρόεδρο του ΠΑΣΥΚΑΦ Αννα Αχχιλεούδη, στόχος είναι η συγκέντρωση από τον οδικό έρανο ποσού πέραν των 500 χιλιάδων ευρώ και τόνισε πως ο Σύνδεσμος στηρίζει πέντε χιλιάδες πρόσωπα
Ο οδικός έρανος του ΠΑΣΥΚΑΦ θα διαρκέσει μέχρι και τις 9 Οκτωβρίου.