Την περασμένη Τετάρτη μία μέρα πριν την απόφαση της ΠΟΕΔ για μέτρα ο κύριος Φυλακτού είχε αναρτήσει συγκεκριμένα παραδείγματα με τα όσα κατάφεραν οι δάσκαλοι χωρίς κινητοποιήσεις.
Απαντώντας στους ψιθύρους ότι η ΠΟΕΔ χωρίστηκε σε δυο στρατόπεδα ο κυριος Φυλακτού αναφέρει πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. "Εχω και εγώ τις δικές μου απόψεις αλλά αυτή η άποψη δεν παύει από το να είναι το 1/25.Αυτήν την στιγμή που μιλούμε η δική μου θέση είναι η θέση του ΔΣ της ΠΟΕΔ. Στην ΠΟΕΔ λειτουργεί απόλυτα η δημοκρατία», τόνισε.
Την ίδια ώρα ο Υπουργός Παιδείας ξεκαθάρισε σήμερα πως δεν τίθεται θέμα επανεξέτασης της απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου, για το καθεστώς πρόσληψης και τους όρους εργασίας των επιπρόσθετων εκπαιδευτικών το οποίο θα ισχύει μόνο για τη φετινή σχολική χρονιά και δεν θα αποτελεί προηγούμενο. Όσο για την απόφαση των δασκάλων να μην δεχτουν την εισαγωγή νέων καινοτομιών ο Υπουργός έστειλε το δικό του μήνυμα .
Εάν δεν επιθυμεί η ΠΟΕΔ να θέσει τις δικές της απόψεις προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψην οι δικές τις θέσεις.Με αυτήν την προσέγγιση θα πορευτούμε και δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουμε εμείς να κάνουμε την δουλειά μας, τόνισε.Καλεί όλους να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να συμπεριφερθούν υπεύθυνα για το καλό των παιδιών των σχολείων και τις κοινωνίας ευρύτερα.