Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στις 12 το μεσημέρι αντί στη μία και πέντε, κτύπησε τελικά το κουδούνι στα δημόσια δημοτικά σχολεία, λόγω της προειδοποιητικής στάσης εργασίας των δάσκαλων.

Το ίδιο σκηνικό και στα δημόσια και κοινοτικά νηπιαγωγεία όπου γονείς, παππούδες και γιαγιάδες άφηναν τις δουλειές τους και έσπευδαν για να παραλάβουν τα παιδιά

Θέση όλων να προσέλθουν στο τραπέζι του διαλόγου δάσκαλοι και Υπουργείο Παιδείας, ώστε να λυθούν τα προβλήματα στα σχολεία και να μην ταλαιπωρούνται μαθητές και γονείς

Αχρείαστη χαρακτήρισε τη στάση εργασίας των δασκάλων και των νηπιαγωγών ο Υπουργός Παιδείας, αφού όπως είπε η σχολική χρονιά ξεκίνησε ομαλά

Όπως δήλωσε ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Καδής «θεωρούμε ότι αδικαιολόγητα δημιουργείται αναστάτωση στα σχολεία μας στους γονείς του μαθητές καθώς όλα τα δεδομένα που έχουμε στην διάθεση μας τεκμηριώνουν ότι η φετινή σχολική χρονιά ξεκίνησε ομαλά με τα λιγότερα προβλήματα των τελευταίων χρόνων και με πληρη στελέχωση των σχολείων μας.»

Ο Υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στις χθεσινές καταγγελίες τις ΠΟΕΔ, ότι το σχολειό του Κάμπου δεν έχει ανοίξει ακόμη. Οπως είπε η αναφορά εκθέτει την ΠΟΕΔ γιατί κανένα μέλος της δεν ενδιαφέρθηκε για να στελεχώσει το σχολείο και προκηρύχθηκε διαδικασία για άνεργους εκπαιδευτικούς, όπου υπάρχει τριψήφιος αριθμός αιτήσεων .

Οι δάσκαλοι στις 12 και 30 παρακάθισαν σε επαρχιακές συνελεύσεις όπου και ενημερώθηκαν για την κατάσταση, ενώ το πρωί η ΠΟΕΔ είχε συνάντηση και με την συνομοσπονδία γονέων, η οποία ζήτησε αναβολή της στάσης εργασιας.

Στις 27 του μήνα η ΠΟΕΔ θα αξιολογήσει και πάλι την κατάσταση στα σχολεία και θα αποφασίσει κατά πόσον θα προχωρήσει ή όχι σε κλιμάκωση των μέτρων

Φωτογραφίες από: *Ανδρέα Μανώλη*

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.