Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Το αργότερο σε τρία χρόνια θα έχει δημιουργηθεί ογκολογικό κέντρο στο νοσοκομείο Λεμεσού, δήλωσε σήμερα ο υπουργός υγείας Γιώργος Παμπορίδης ενώπιον της επιτροπής ελέγχου της βουλής κατά την εξέταση της έκθεσης του 2014 του γενικού ελεγκτή για την αναστολή της υλοποίησης των δύο ακτινοθεραπευτικών κέντρων. 

Δέσμευση είπε της Κυβέρνησης είναι έως το 2020 να λειτουργούν στην Κύπρο 7 γραμμικοί επιταχυντές στο δημόσιο τομέα. 

"Πρόθεση της Κυβέρνησης και έχω λάβει σχετικές οδιγίες από το Πρόεδρος της Δημοκρατίας να προχωρήσω τους σχεδιασμούς που θα δημιουργήσουν εντός του νοσοκομείου Λεμεσού ογκολογικό και ακτινοθεραπευτικό", είπε ο κ. Παμπορίδης. 

Οι βουλευτές κάλεσαν την κυβέρνηση να επισπεύσει τις διαδικασίες για τη δημιουργία Ογκολογικού Κέντρου στη Λεμεσό, αφού όπως είπαν είναι αναγκαίο. 

Ενώπιον της επιτροπής ο υπουργός Υείας ανέφερε επίσης ότι μέχρι το τέλος του 2017 θα λειτουργήσει στη Λεμεσό ιδιωτικό ακτινολογικό με δύο γραμμικούς επιταχυντές και ένα πετ σκαν το οποίο θα έχει συνεργασία με το δημόσιο.