Για τη συμπεριφορά του ανήλικου, είναι ενήμερο και το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο χθες απέστειλε στο σχολείο λειτουργούς, για ενημέρωσης, αφού έχουν αρχίσει να υπάρχουν έντονες διαμαρτυρίες και αντιδράσεις από τους γονείς και τους μαθητές, οι οποίοι χθες αρνήθηκαν να μπουν στις τάξεις και παρέμειναν στο γραφείο του διευθυντή και στην αίθουσα των καθηγητών.
Η αστυνομία σε συνεργασία με το γραφείο ευημερίας, έχουν ζητήσει εξέταση του μαθητή από παιδοψυχολόγο, ώστε να αποφασιστούν και τα επόμενα βήματα για να επανέλθει η ομαλότητα στο σχολείο.