Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Όχι μόνο δεν κάνει πίσω η ΠΟΕΔ για την αυριανή προειδοποιητική στάση εργασίας στις 12 το μεσημέρι όπου θα διακοπούν τα μαθήματα στα σχολεία , αλλά προέβη μέσω συνέντευξης τύπου και σε νέες καταγγελίες που παρουσιάζουν, σύμφωνα με την ίδια, την κατάσταση στα σχολεία. Δυσαρεστημένοι οι οργανωμένοι γονείς με την απόφαση της ΠΟΕΔ ζητούν αναβολή της στάσης εργασίας, την ώρα που οι δάσκαλοι ζητούν την στήριξη τους. 

 

Ακατανόητη η απόφαση της ΠΟΕΔ δηλώνει το Υπουργείο Παιδείας υποστηρίζοντας ότι πλήττει μαθητές και γονείς. Και ενώ καλεί την οργάνωση να συνεργαστεί και να αναστειλει την σταση εργασίας, σε ανακοίνωση του, καταγράφει όλες τις προσπάθειες που κατέβαλε για πλήρη στελέχωση των σχολείων κάτι το οποιο, σημειώνει ότι, έχει επιτευχθεί:

«Το Υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι τα σχολεία μας τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο και συγκριτικά με το τι ίσχυε σε προηγούμενες χρονιές είναι πλήρως στελεχωμένα και ότι λειτουργούν ομαλά και κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.» 

Και συνεχίζει το Υπουργείο πως η ίδια η ΠΟΕΔ τις πρώτες μέρες λειτουργίας των σχολείων είχε με δηλώσεις της αναφέρει πως η σχολική χρονιά άρχισε με μικροελλείψεις σε φυσιολογικά πλαίσια. 

«Δεν θα κάνουμε πλάτες στο Υπουργείο Παιδείας το οποίο για τους δικούς του λόγους είτε θέλει να ωραιοποιεί την κατάσταση είτε να παραπληροφορεί την κοινή γνώμη σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί σήμερα.Ας πάει σε ακριτικό σχολειό της επαρχίας Λευκωσίας το οποιο δεν έχει ανοίξει ακόμη. Ας πάνε να ρωτήσουν τους γονείς συγκεκριμένου σχολείου που τις τελευταίες ημέρες έχει μετακινηθεί η δασκάλα της πρώτης τάξης και φεύγει για μέρα για να καλύψει ανάγκες σε άλλο σχολείο. Υπάρχει νηπιαγωγείο το οποίο ακόμη και σήμερα η σχολική βοηθός συνεχίζει να εκτελεί χρέη νηπιαγωγού», δήλωσε ο πρόεδρος της ΠΟΕΔ, Φίλιος Φυλακτού.

Στις 27 του μηνός η ΠΟΕΔ θα συνεδριάσει για να αξιολογήσει την κατάσταση και εάν δεν αλλάξει κάτι τότε τα απεργιακά μέτρα θα ενταθούν. Αυριο οι γονείς που έχουν παιδιά σε όλα τα δημόσια δημοτικά και νηπιαγωγεία αλλα και στα κοινοτικά νηπιαγωγεία θα πρέπει να παραλάβουν τα παιδιά τους στις 12 το μεσημέρι. 

*Φωτογραφίες από: Ανδρέα Μανώλη*

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.