Μετά από 42 χρόνια κηδεύτηκαν μαζί , όπως μαζί έφυγαν και από την ζωή. Η κηδεία των μέχρι πρότινος αγνοουμένων κατά την τουρκική εισβολή Κυριάκου Στρατή και Μαρίτσας Δημητρούδη τελέστηκε στις 4 το απόγευμα από τον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Τσέρι .
Η ιστορία τους καταγράφεται ανάμεσα στα πιο απάνθρωπα εγκλήματα των Τούρκων εισβολέων σε βάρος της Κύπρου το 1974.
Τα δύο αδέλφια εκτελέστηκαν εν ψυχρώ από Τούρκους στρατιώτες μπροστά στα μάτια της αδελφής τους Στυλιανής στις 26 Ιουλίου του 74.
Με καταγωγή από το Δίκωμο ο Κυριάκος όπως και η αδελφή του Στυλιανή αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα υγείας που τους κατέστησαν ανάπηρους .Αποφάσισαν να μην εγκαταλείψουν το χωριό τους, όπως και η Μαρίτσα που έμεινε για να τους φροντίζει.
Ο Κυριάκος και η Μαρίτσα εκτελέστηκαν εν ψυχρώ από τρεις ένοπλους κατακτητές, μπροστά στα μάτια της αδελφής τους που βρισκόταν καθηλωμένη σε στρώμα.
Δύσκολα περιγράφονται οι στιγμές που βίωσε μέχρι η Στυλιανή Στρατή να μεταφερθεί μέρες μετά από τα Ηνωμένα Έθνη στις ελεύθερες περιοχές.
Η Μαρίτσα Δημητρούδη ήταν 70 ετών και ο Κυριάκος Στρατή 64 ετών το 1974. Η εκταφή των λειψάνων τους έγινε το 2013 και ταυτοποιήθηκαν με την μέθοδο DNA.
Τα δυο παιδιά της Μαρίτσας Δημητρουδη, Χρυστάλλα και Σάββας, εγγόνια, συγγενείς, φίλοι και συγχωριανοί δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως μετά από 42 ολόκληρα χρόνια ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσουν τα δύο αγαπημένα αδέλφια.
Εκ μέρους του Προέδρου της Δημοκρατίας παρέστη ο επίτροπος Προεδρίας Φώτης Φωτίου.
Ακολούθησε κατάθεση στεφάνων και εψάλη ο Εθνικός Ύμνος.