«Το παιδί μου είχε μία δυσμορφία στα αυτιά της. Πεταχτά αυτιά δηλαδή και αντιμετώπιζε το πρόβλημα ότι ένα παιδάκι από το ίδιο σχολείο από μεγαλύτερη τάξη το κορόιδευε και κατά καιρούς το χτυπούσε στα αυτιά. Μπορεί να γινότανε δηλαδή μια φορά τη βδομάδα, μπορεί δύο, μπορεί τρεις φορές το μήνα, τέσσερις, ανάλογα.» καταγγέλλει η αγανακτισμένη μητέρα της 9χρονης, Έφη Τσατσάνη.
Βλέποντας πως η κατάσταση δεν πήγαινε άλλο καθώς η μικρούλα ξέσπαγε σε κλάματα και παρουσίαζε αλλαγή στη συμπεριφορά η οικογένεια, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η μητέρα, πήγε στο διευθυντή του σχολείου.
Μάλιστα η μητέρα της 9χρονης πήγαινε συνέχεια στον διευθυντή του σχολείου προκειμένου να του κάνει παράπονα για το ζήτημα, όμως όπως η ίδια καταγγέλλει ο διευθυντής της έλεγε πως θα το διερευνήσει και τελικά δεν γινόταν κάτι.
Αφού δεν έβγαλαν άκρη και το bullying στο σχολείο συνεχιζόταν οι γονείς αποφάσισαν η μικρή να εισαχθεί στο νοσοκομείο και να υποβληθεί σε πλαστική επέμβαση στα αυτιά και παράλληλα ενημέρωσαν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση του νομού.
Μπήκε στο χειρουργείο για πλαστική
«Αναγκάστηκε στις 7 Ιανουαρίου του 2016 να χειρουργηθεί το παιδί στ’ αυτιά. Για ένα χρονικό διάστημα δεν το ενοχλούσε κανένας μετά την εβδομάδα πριν αρχίσουν οι διακοπές του Πάσχα έγινε ένα περιστατικό πολύ έντονα» αναφέρει η μητέρα της μικρής και συμπληρώνει πως «πήγαμε στο σχολείο με αποτέλεσμα να διαπληκτιστεί με τον διευθυντή ο σύζυγός μου κι εγώ. Μας έβγαλε έξω από το σχολείο. Και εκεί το παιδί δεν άντεξε πλέον και δεν ήθελε να ξαναπάει σχολείο, έκλαιγε δηλαδή το πρωί το πηγαίναμε τραβώντας το, δεν ήθελε».
Τα Ιωάννινα δεν πρόλαβαν να συνέλθουν από την πολύκροτη υπόθεση Γιακουμάκη και το bullying που δέχθηκε και μια νέα υπόθεση ήρθε στο φως της δημοσιότητας
Το αίτημα για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος έγινε δεκτό και η μικρή πλέον βρίσκεται σε άλλο δημοτικό σχολείο. Ο ΑΝΤ1 προσπάθησε να επικοινωνήσει και με τον διευθυντή του σχολείου για να έχουμε στο ρεπορτάζ την άποψή του, πράγμα που δεν κατέστη δυνατό.