Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο στόχαστρο νυχτοβατών βρέθηκε χθες ο πρώην Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Μιχάλης Παπαπέτρου. Άγνωστοι παρέδωσαν στις φλόγες το όχημα του ενώ ήταν σταθμευμένο έξω από τον ιππόδρομο, στον Άγιο Δομέτιο.

Στη σκηνή κλήθηκαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, οι οποίες κατέσβησαν τη φωτιά, ενώ μέλη της Αστυνομίας διενήργησαν έρευνες, οι οποίες συνεχίστηκαν με το πρώτο φως της ημέρας.

Σύμφωνα με τον κύριο Παπαπέτρου πρόσωπο που βρισκόταν εδώ στον χώρο στάθμευσης του ανέφερε πως δευτερόλεπτα πριν ξεσπάσει η φωτιά στο αυτοκίνητο του κουκουλοφόρος έφευγε τρέχοντας από την περιοχή.

Όπως δήλωσε ο κύριος Παπαπέτρου "Ήταν πριν διεξαχθεί η τελευταία κούρσα και έφευγα για να πάρω το αυτοκίνητο μου . Μόλις έφτασα εκεί είδα το αυτοκίνητο να φλέγεται και μου είπε ο παρκαδόρος εδώ ότι είδε ένα νεαρό άτομο με κουκούλα να φεύγει τρέχοντας από το αυτοκίνητο μου."

Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 Μέρα Μεσημέρι και τον Νικήτα Κυριάκου ο κύριος Παπαπέτρου προέβη και σε νέες αποκαλύψεις για την κατάσταση στο χώρο του ιπποδρόμου, όπου είναι μέλος της Λέσχης Ιπποδρομιών, και κάλεσε την Αστυνομία να αναλάβει δράση.

"Υπάρχει ένας κύκλος περίπου 30 ατόμων. Δηλαδή τα μέλη της επιτροπής κάποιοι αναβάτες ή προπονητές που δεν δέχονται να συνεργαστούν με την παρανομία για να στήσουν αγώνες οι οποίοι δέχονται επανειλημμένα επιθέσεις. Θα είχαμε τα τελευταία 2 χρόνια 15 με 20 εμπρησμούς." είπε.

Όπως δήλωσε ο κ. Αγγελίδης Εκπρόσωπος τύπου αστυνομίας "Υπάρχουν κάποιες πληροφορίες οι οποίες εξετάζονται για το περιστατικό. Ήμαστε σε συνεχή επικοινωνία και ανακριτές θα επικοινωνήσουν εκ νέου με τον κύριο Παπαπέτρου για νέα λήψη πληροφοριών."

Από τη φωτιά υπέστη ζημιές και δεύτερο όχημα.

 Χθες ήταν η δεύτερη φορά που ο κύριος Παπαπέτρου βρέθηκε στο στόχαστρο των νυκτοβατών. Τον Απρίλιο του 2015 άγνωστοι του έκαψαν και πάλι το αυτοκίνητο το οποίο ήταν σταθμευμένο έξω από την οικία του.

Image removed.

Image removed.

Image removed.