Στις 7:45 χτύπησε το κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς για τους μαθητές των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της Κύπρου και οι αυλές γέμισαν με παιδικές φωνές. Ανυπομονησία, ενθουσιασμός και νέοι στόχοι για όλους, μικρούς και μεγάλους.
Συνολικά 50 606 μαθητές θα φοιτήσουν φέτος στα δημόσια δημοτικά σχολεία, χίλιοι περισσότεροι σε σχέση με πέρσι. 15 εξ αυτών θα φοιτήσουν στο δημοτικό σχολείο του Ριζοκαρπάσου, ενώ 12 116 παιδιά θα είναι στα δημόσια νηπιαγωγεία.
Τις εντυπώσεις, όπως κάθε χρόνο, έκλεψαν φυσικά οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού, που φέτος ανήλθαν στις 9 χιλιάδες.
Κοντά στα παιδιά, βρέθηκε το πρωί ο Υπ. Παιδείας, Κώστας Καδής, ο οποίος επισκέφθηκε, συνοδευόμενος από μέλη της Επιτροπής Παιδείας της Βουλής, το Δημοτικό Σχολείο του Αγίου Δημητρίου στον Στρόβολο. Ευχήθηκε σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς εποικοδομητική χρονιά, ενώ μοίρασε βιβλία στα πρωτάκια και συνομίλησε μαζί τους.
Σε δηλώσεις του, μετά το πέρας της επίσκεψης, υπογράμμισε ότι το Υπουργείο έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πρώτη μέρα αλλά και η νέα σχολική χρονιά, να κυλήσουν ομαλά.
«Με τη συνεργασία όλων των εταίρων, με τη συνεννόηση και βάζοντας ως προοπτική την εισαγωγή πολιτικών που αναβαθμίζουν το εκπαιδευτικό μας σύστημα, είμαι βέβαιος ότι έρχονται και τα θετικά αποτελέσματα».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην καινοτομία του τετραδίου εργασιών και του ημερολογίου, που εισάγεται φέτος στα δημοτικά σχολεία. «Από την στιγμή που θα είναι και εξατομικευμένο αυτό το τετράδιο για τον κάθε μαθητή, μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στην προσπάθειά του να βελτιώσει τα μαθησιακά του αποτελέσματα».
Στο μεταξύ, νέα συνάντηση είχαν σήμερα Υπ. Παιδείας και ΠΟΕΔ, οι οποίοι συζήτησαν το καθεστώς εργοδότησης των εκπαιδευτικών, θέμα για το οποίο ήγειρε την διαφωνία της η Οργάνωση Δασκάλων.