Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τους σαράντα πέντε πολεμιστές του Τριακόσια Τριάντα-Έξι Τάγματος Επιστρατεύσεως και του Πρώτου Λόχου του Διακόσια Έντεκα Τάγματος Πεζικού, οι οποίοι πρόταξαν τα στήθη τους στις ορδές του Αττίλα κατά τη δεύτερη φάση της τουρκικής εισβολής, στις μάχες του Αγίου Παύλου και Αγίου Δομετίου και έπεσαν κρατώντας ελεύθερη τη Δυτική Λευκωσία τίμησαν σήμερα Πολιτεία, Εκκλησία και οι επιζώντες συμπολεμιστές τους. 

Το ετήσιο εθνικό και θρησκευτικό μνημόσυνο των ηρώων, τελέστηκε το πρωί στον Ιερό Ναό Αγίου Παύλου, ενώ αναπέμφθηκε δέηση για διακρίβωση της τύχης των αγνοούμενων πολεμιστών. Παρόντες και φέτος, ήταν οι πολεμιστές του 336 Τάγματος Επιστρατεύσεως, με επικεφαλής τον τότε Διοικητή τους, Αντιστράτηγο εν αποστρατεία Δημήτριο Αλευρομάγειρο. 

 «Το παράδειγμα τους, ας παραμείνει οδηγός και σύμβολο για τους σημερινούς αγώνες, για να ξαναδούμε την Κύπρο στο σύνολο της ελεύθερη, με το λαό της να απολαμβάνει τις ελευθερίες που απολαμβάνουν όλοι οι ελεύθεροι λαοί, όπου γης», είπε. 

Τη θυσία των παλικαριών, εξήρε ο Δήμαρχος Λευκωσίας Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης. «Ο θαυμασμός μας για τους ηρωικούς πολεμιστές του 336, μεγεθύνεται όταν συνειδητοποιήσουμε ότι οι πλείστοι έφεδροι του τάγματος προέρχονταν από την Αμμόχωστο, και όταν η αγαπημένη τους γενέτειρα έπεφτε στα χέρια του Τούρκου εισβολέα, αυτοί με ελληνική λεβεντιά και απαράμιλλο σθένος, έπεφταν για να υπερασπιστούν τη Λευκωσία», ανέφερε. 

Ακολούθως, τελέστηκε τρισάγιο στο μνημείο πεσόντων του 336 Τάγματος Επιστρατεύσεως και του 1ου λόχου του 211 Τάγματος Πεζικού, που βρίσκεται στον περίβολο της Εκκλησίας. Εκπρόσωποι κομμάτων, σωματείων και οργανωμένων συνόλων κατέθεσαν στεφάνια, ενώ οι παρευρισκόμενοι έψαλαν τον Εθνικό Υμνο.