Περίπου στις 11:30 το βράδυ διαδόθηκε η φήμη για τους νεκρούς μετανάστες, στους χώρους του hot spot της Μόριας. Βορειοαφρικανοί και Πακιστανοί κυρίως μετανάστες εξεγέρθηκαν και βγήκαν έξω από το hot spot φωνάζοντας συνθήματα ενώ κατά την πορεία τους έσπασαν και δυο αυτοκίνητα εργαζομένων hot spot.
Παρά το ότι η πληροφορία περί νεκρών μεταναστών διαψεύδονταν από κάθε δυνατή πηγή και μεταφραστές συνεργάτες ΜΚΟ προσπαθούσαν να τους ηρεμήσουν, «αόρατα κέντρα» μέσω τηλεφωνημάτων καθοδηγούσαν τους εξεγερμένους στο να εγκαταλείψουν το hot spot και να κατευθυνθούν προς την πόλη της Μυτιλήνης.
Ακολούθησε ένα πραγματικό κυνηγητό σε μια απόσταση οκτώ χιλιομέτρων από το hot spot μέχρι το πάρκο της Αγίας Ειρήνης στο κέντρο της πόλης όπου οι εξεγερμένοι μετανάστες έφτασαν στις 2 μετά τα μεσάνυχτα. Εκεί διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε κανένας από όσους τους καλούσαν να κατέβουν στο κέντρο της πόλης.
Περίπου στις 3 μετά τα μεσάνυχτα επέστρεψαν στο hot spot.