Συνήθεια έχει γίνει πλέον στη Βραζιλία τουλάχιστον ένα άνθρωπος να χάνει τη ζωή του πριν το ντέρμπι ανάμεσα στην Κορίνθιανς και τη Σάο Πάολο. Πέρσι σε συμπλοκές των οπαδών των δύο ομάδων ένας οπαδός της Κορίνθιανς δολοφονήθηκε, χωρίς να γίνει καμία σύλληψη, ενώ φέτος ο 21χρονος Αντρέ Άλβες πυροβολήθηκε στο κεφάλι και πέθανε ακαριαία!
Να σημειωθεί ότι ένας ακόμη δέχτηκε σφαίρα στο μηρό και υποβλήθηκε σε επέμβαση, σε συγκρούσεις όπου συμμετείχαν τουλάχιστον 500 οπαδοί. Η αστυνομία έκανε χρήση δακρυγόνων και λαστιχένιων σφαιρών για να σταματήσει τα επεισόδια και προχώρησε σε μόλις τέσσερις συλλήψεις.