Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕΛ, το λεωφορείο παραμένει το πιο αξιόπιστο και ασφαλές μέσο μεταφοράς για τους μαθητές, τόσο κατά την πρωινή προσέλευσή τους στο σχολείο όσο και το μεσημέρι όταν σχολάνε.

Ο συνολικός αριθμός των δρομολογίων που εκτελούνται μέχρι στιγμής ξεπερνά τα 220, ενώ υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετηθούν περίπου 5.000 μαθητές κατά την προσέλευσή τους και 7.000, αντίστοιχα, κατά την επιστροφή τους στο σπίτι.

Η χρήση του λεωφορείου από τους μαθητές προσφέρει ταυτόχρονα σημαντική διευκόλυνση στους γονείς που είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν το δικό τους πρόγραμμα εργασίας και άλλων υποχρεώσεων.